sobota, 5 marca 2011

Jak Pięknie !

Pięknie! Cudownie! Słonecznie! Wiosennie !!
Piszę teraz siedząc przy tarasowym oknie
 i napawając oczy widokiem zza niego !
Ogród zalany jest promieniami słońca, nad nami rozpościera się błękit nieba,
 minęła godzina 17.00 ! :)
Jeszcze niedawno o tej porze dnia siedzieliśmy w otoczonym mrokiem domu 
jak krety w swej norce :)

A teraz...ach :) Tak długo na to czekałam :)

Dzisiejsze popołudnie spędziłam z dziewczynkami na świeżymi powietrzu,
one w najlepsze bawiły się w swoim bawialniano-ogrodowym królestwie
 a ja z wielką przyjemnością wystawiałam się do słońca
 grabiąc trawnik z zeszłorocznych liści :)

Żałuję, że zostawiłam w pracowni aparat, 
bo byłyby piękne słoneczne wczesnowiosenne zdjęcia !
Tulipany, narcyzy, hiacynty, zimowity i krokusy 
coraz śmielej wystawiają nosy z korowej kołderki :)
Cóż to za radosny widok !!!
Przebiśniegi lada dzień rozchylą swoje białe płatki i oficjalnie rozpoczną sezon :)

Z braku aktualnych zdjęć a ku pokrzepieniu serc
 wklejam moje zeszłoroczne krokusy - już niedługo.. :)


I odpowiadając na komentarze do ostatniego posta  - 
to nie koniec mojej przygody z kwiatami, ona trwa cały czas jak widać :)
 Będę się wyżywać we własnym ogrodzie :) 
A pracownia...cóż  - jak to mówią 
kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno :) 
I tego będę się trzymać - z resztą...optymiści tak już mają :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz