niedziela, 7 listopada 2010

Zimowe pomysły :)

Mamy listopad, 
jeden z najmniej lubianych przeze mnie miesięcy w roku..obok lutego :)
Oba na"L" :)
Najmniej lubianych, bo nie całkiem nielubianych :)
To miesiące zaraz przed ważnymi, wyczekiwanymi okresami
 - jednym są Święta Bożego Narodzenia, 
drugim Wiosna :)
Jako, że zima za pasem a otwarcie pracowni przesuwa się na początek grudnia,
 powoli zbieram się do gromadzenia pomysłów i elementów
 na zimowo-świąteczny wystrój mojej małej piwniczki :) 
Taak, bo tak można ją nazwać, gdyż częściowo znajduje się pod poziomem zero :)
Zamówiłam więc sobie przepiękne i baaardzo klimatyczne, 
szydełkowe łańcuchy ze śnieżynek

 i zrobiłam serduszkowe zawieszki, 
które mogą ozdabiać klamki okien i drzwi czy uchwyty szafek 
jak również z powodzeniem zawisnąć na choince :)
a żeby post nie był taki całkiem pozbawiony kolorów:

Moja Domowa Ekipa Sprzątająca :)



Miłej Niedzieli !!!
:)

5 komentarzy:

  1. Czy tą Twoją ekipę sprzątającą można wynająć? hehe...
    Łańcuch śnieżynkowy przepiękny!Gdzie można takie znależć?
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. agaa - ekipę mam na wyłączność ;)
    A Łańcuchy szydełkowane na zamówienie i wg własnego projektu u znajomej z sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany jak zobaczyłam robótki szydełkowe lejesz miód na moje serce ja też kocham robótki szydełkowe możesz zobaczyć moje prace na molcia-kordonek.blogspot.com tak częć moich prac będę obserwować tą strone jest wspaniała pozdrawiam krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. kajka - aaaa pewnie, ze super :)
    molcia - witam serdecznie ! Miło mi, że Ci sie u mnie podoba - Twoje skarby też już widziałam - są piękne !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń