środa, 1 grudnia 2010

Zaczynamy :)

Wszystko już prawie gotowe :)
Prawie, bo wiadomo - jest milion małych rzeczy,
 które mam jeszcze na liście "do zrobienia",
ale przecież nie od razu Rzym zbudowano :)

Mam dla Was kilka fotek zrobionych dziś wieczorem,
nie są najlepszej jakości i ostrości, 
ale bateria padała a sztuczne światło nie jest najłaskawsze
 dla mojego fotograficznego "sprzętu" :)










Moje nastroje dzisiejszego dnia nie nadają się nawet do opisu, 
więc pozostawię je bez komentarza...

Dziękuję za kciuki
(przydadzą się !!!)
 i pozdrawiam !!

8 komentarzy:

  1. Jest pięknie!! ŚLicznie to wszystko urządziłaś!
    Gratuluję! Wszystko będzie dobrze!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co? przez Ciebie doznaję okropnego uczucia - uczucia ZAZDROŚCI!

    Trzymam kciuki z całych sił kochana - będzie dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym do tego dodała jakąś ciepłą, klimatyczną muzykę, ładny zapach (cynamon/pomarańcze goździki, wanilia)i będzie miejsce gdzie ludzie z zachwytu będą przychodzić i opróżniać portfele. Szkoda, że tak daleko mieszkam bo może byś mnie zatrudniła na pół etatu ;)
    Uda ci się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Z sentymentu do Twoich prac i forum muratora:) zaglądam często.
    Pięknie wyszło, widać jak dużo pracy w to włożyliście. Trzymam kciuki aby otwarcie super wypaliło:) Powodzenia
    mikita

    OdpowiedzUsuń
  5. asi - Obys miała rację ! Dziękuję !
    MSK - a ja z kolei zazdraszczam Ci wprawy i doświadczenia !!! : Dziękuję !
    szmaragdova - zapachy będą na pewno - już nad tym myślę :) No i rzeczywiście - szkoda, ze tak daleko mieszkasz!! :)
    mikita - witam serdecznie - miło mi, że wpadasz do mnie :) Dziękuję za kciuki!

    Pierwsze koty za płoty, pierwsi klienci, pierwsze niezapomniane wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. arco napiszę i tu - PIĘKNIE ! Czekam na dalszy ciąg bo liczę na więcej zdjęć :) ( agata1001 NW - żeby nie być anonimową)

    OdpowiedzUsuń