niedziela, 6 marca 2011

Wiosenne dowody w słońcu skąpane :)

Od wczoraj zażywamy fototerapii :)
To niesamowite jak mocno słońce oddziałuje na nasze nastroje !
Prześwietlony na wskroś dom wydaje się bardziej przestronny,
a ogród skąpany w promieniach słońca zaprasza do zabaw i wypoczynku :)

Tylko wiatr jeszcze trochę daje się we znaki, ale co tam wiatr... :)

Wrzucam garstkę już prawie wiosennych zdjęć - aż miło popatrzeć 
jak wszystko budzi się z zimowego snu!








I dzisiejszy torcik  - dla Małej Księżniczki :)


5 komentarzy:

  1. Po tych zdjęciach widać że już wiosna pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ja tesknie za takimi widokami... u nasz jeszcze snieg :(

    Przykro mi i szkoda z powodu zamkniecia pracowni... naprawde jest Pani bardzo utalentowana i przepiekne prace z Pani rak wychodzily :)))

    Napewno taka pracownie bym z checia odiwedzala gdyby byla gdzies blisko mnie :)

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo proszę jaka wiosna :)
    po obejrzeniu zdjęć od razu sie cieplej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam dziś na spacerze i szukałam takich oznak wiosny. Nieststy na razie u nas brak takowych ale słonko grzeje ciepło a zielonośći mogę zobaczyc u Ciebie :) Tort wygląda baaaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak już sie tęsni za wiosną u Ciebie widac że wszystko budzi się z zimowego snu ....
    Torcik hmmm wygląda bardzo apetycznie i napewno księżniczka była zachwycona ...
    pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń