wtorek, 22 kwietnia 2014

Wielkanoc 2014

Długo będziemy pamiętac tę kwitnącą Wielkanoc :)

W porównaniu do zeszłorocznej to jak dwa światy !

Kwitnące tulipany, żonkile, migdałki, drzewa owocowe - bajka :)




Zaraz po świątecznym śniadaniu
 dziewczynki pobiegły do ogrodu z mapą stworzoną przez Tatę,
w poszukiwaniu czekoladowych pisanek - ale miały radochę :)














Pelciny bukiecik :)



Tak naprawdę to nic nie odpoczęłam w te Święta,
 bo w sobotę dopiero kończyłam (albo zaczynałam) świąteczne porządki, 
dodając do tego gotowanie i pieczenie wyszło mi,
 ze cały dzień nie wynurzałam się z domu.
W Wielką Niedzielę,
 praktycznie zaraz po świątecznym śniadaniu i kawie z Rodzicami i Babcią,
 zajęłam łazienkę oddając się powolnym i jakże przyjemnym 
przygotowaniom do wesela kuzyna :)

Jak zwykle nie potrafię dobrze wycyrklowac z czasem - jeśli chodzi o tzw" wyjścia",
więc gdy Tato krzyknął z dołu, ze autokar podjeżdża,
 kończyłam makijaż malując rzęsy, 
ale nadal stałam przed lustrem w wałkach na głowie ;)
No -  krótko mówiąc - bonanza musi byc ;)

Wesele się bardzo udało, wytańczyłam się za wszystkie czasy
a Lany Poniedziałek spędziłam w domu
 z  zakwasami, odciskami na stopach i ogólnym rozbiciem ...
dośc typowym po całonocnym balangowaniu ;) 

Pogoda wciąż nas rozpieszcza, zieleń bucha w oczach - jest pięknie!

A za tydzień Majówka :)

















10 komentarzy:

  1. Pięknie, pięknie, pięknie!!!! Nigdy dość zachwytów! Mój niedościgły wzór ogrodu. :)
    Pozdrawiam cię Martuśka serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zielona budka dla ptaków i rododendron w moim ulubionym kolorze :-)
    Wiosna cudowną jest!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana Ty ciągle na najwyższych obrotach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowity ogród cudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i soczyście u Was:) A co do bonanzy to witak w klubie, u nas w odcinkach nadawana codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie :) ja chce więcej.. :) i częściej.. plizzz
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co roku się powtarzam, piękny ten Wasz ogród, ta zieleń przeplatana kolorami, cudownie! Patrząc na aurę mam wrażenie, że spędzaliśmy święta całkiem obok :-). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ogród i ławeczka.
    A możesz zdradzić jaka jest nazwa firmy lakierobejcy i kolor?
    Byłabym baaardzo rada :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń