wtorek, 11 lipca 2017

Słoneczna Chorwacja - Istria

Od lat marzyliśmy o tym wyjeździe,
zachęceni opiniami innych zakochanych już w Chorwacji.

I w końcu się udało :)
Zakochaliśmy się i my !

W pięknych widokach, lazurowej wodzie,
 kamienistych plażach, urokliwych zatoczkach..

W wybujałych oleandrach, oplatających jasne elewacje bugenwillach,
 okiennicach w kolorach tęczy.

Powrót do deszczowego kraju nie był łatwy, 
choć z drugiej strony to taki trochę oddech od palącego słońca :)

Ale w głowie wciąż rozświetlone i pełne kolorów wspomnienia ♥

Zobaczyliśmy dużo, dużo jeszcze zostało do zobaczenia..
na kolejne razy :)

Pierwsze dni urlopu spędziliśmy na półwyspie Istria,
w malowniczym Rabacu.
Tamtejsze plaże z białymi kamyczkami zachwyciły mnie od razu
 a potem widziałam jeszcze wiele plaż i mam już swoją ulubioną :)

I ta przejrzysta woda...

Rosnące w ogródkach palmy i widok na port jachtowy umilały pokonywanie setek schodów :)
















c.d.n... ;)


2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Przypomniałaś mi klimat tego miejsca. Aż policzyłam, siedem lat minęło...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar wrócić tam szybciej ;) Mam nadzieję, ze się uda ;) Pozdrawiam!

      Usuń