poniedziałek, 28 maja 2018

Komunia Wiktorii - przyjęcie komunijne w ogrodzie :)

Ach, co to były za wzruszenia i emocje :)
I Komunia Święta Wiktorii przypadła na sam koniec maja,
dokładnie w Dzień Matki,
dlatego odważnie zaplanowałam ją na ukwieconym tarasie,
zaklinając piwonie, by zakwitły na czas ;)

Moje krzewy pozostały w malowniczych pąkach,
ale ogród Mamy obłaskawił nas wystarczająco :)

Przygotowania do przyjęcia to prawie sama przyjemność,
z nieocenioną pomocą bliskich i przyjaciół wszystko udało się pięknie,
choć deszcz, który przywitał gości wracających z kościoła
zburzył mi nerwy dość znacznie na samym wstępie ;)

Ale potem już było tak jak chciałam,
w naszym ogrodzie, wśród zieleni i kwiatów, 
bliskich osób, śmiechu i radości :) 



























Samym przygotowaniom ceremonii w kościele 
towarzyszyły również wyjątkowe emocje, 
bo Wiki została wybrana  
do zaśpiewania piosenki w podziękowaniu dla Rodziców.

Oj miałam ja się z tym moim zbuntowanym aniołem, 
miałam ;)

Niby chciała, ale bała się,
publicznych występów unika jak ognia,
 trudno ją namówić do wyrecytowania wiersza a tu taka rola.

Zgodziła się a potem błagała mnie,
 płakała i wściekała się, żeby wszystko odmówić 
a ja tłumaczyłam, że już za późno, 
że nie fajnie tak zmieniać zdanie i robić pani katechetce problemy,
 bo kto teraz zaśpiewa,
że warto podejmować trudne wyzwania,
 bo dzięki temu człowiek może przeżyć w życiu coś ciekawego,
że trzeba przełamać strach i się odważyć...

Prób śpiewu było raptem 3 albo 4, 
ale z każdą widziałam jak się otwiera, odważa, uśmiecha :)

No i finalnie wyszło pięknie, 
dostarczyła całej rodzinie niecodziennych wzruszeń
i będziemy mieli co wspominać :)

Cała uroczystość miała miejsce w pięknej  Kolegiacie w Stargardzie,
a przed mszą dzieci zbierały się na ryneczku pod stargardzkim Ratuszem.



Wiki z niecierpliwością czekała na przyjście swojej przyjaciółki z klasy :)
















A tu link do wykonania piosenki 
"Alleluja dla Rodziców".




13 komentarzy:

  1. Przecudowna ta sesja, wszystko!
    Widzę, że u Was też wyjątkowy czas i emocje?:) Ja byłam po raz pierwszy mamą komunijną i muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiego wzruszenia... Wiktoria wygląda jak aniołek:) a Ty - fantastycznie! Pozdrawiam na cały Biały Tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, gdybyś widziała moje ciarki, aż się wzruszyłam.... odczarowałaś mój strach przed tym przyjęciem ;) Pamiętam zdjęcia Wiktorii, takiego okruszka w kocyku, a tutaj taka panna, taki występ, coś pięknego!!! Cudne dzieci i rodzice. Gratuluję i życzę Wikci wielu łask Bożych.
    P.s. mogłabyś robić sesje zdjęciowe zawodowo!
    Pozdrawiam Asia, stała czyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu ! O tak, z małej kruszynki wyrosło słodkie dziewczątko :) Sesje zdjęciowe mi się nawet marzą, tylko kiedy, kiedy ?? ;)
      Pozdrawiamy !

      Usuń
  3. Wow bosko ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudownie jest popatrzeć na te zdjęcia. Sama radość i piękno :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło cudownie :) Imprezy na świeżym powietrzu są super, ale ja mam zawsze obawę, czy pogoda dopisze. My też w tym roku przeżywaliśmy wspólnie z naszą córką uroczystość Pierwszej Komunii Św., ale zdecydowaliśmy się na zrobienie przyjęcia na sali źródło. Przyznam szczerze, że jest to niesamowita wygoda. A cała uroczystość wyszła pięknie, Gabi stresowała się bardzo, ale po wszystkim emocje opadły i mogła już na spokojnie cieszyć się z tej pięknej chwili :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza komunia to naprawde wazne wydarzenie ktore zostaje w sercu czlowieka na wiele wiele lat jak nie na cale zycie:) Warto sie zatem przyzloyc i zadbac by wszystko wyszlo dobrze. Moze nie tak jak to widzi wielu rodzicow w dzisiejszych czasach (przepych jak na weselu) ale mozna to ladnie zorganizowac. U nas to sie odbylo tutaj: http://www.staragarbarnia.pl/oferta-biznesowa/sale-konferencyjne-i-szkoleniowe i wiem ze nasza mala szybko tego nie zapomni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka :) Nas dopiero czeka komunia córki. Albę szyje krawcowa, wianek już mamy i buty też. Tylko ja nie wiem w co się ubrać. Dzisiaj znalazłam ciekawe porady dotyczące komunijnej kreacji na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Jak-sie-ubrac-na-komunie-poradnik i chyba z nich skorzystam. Nie chcę przesadzać ze zbyt strojną suknią, ale za skromnie też nie może być :)

    OdpowiedzUsuń