poniedziałek, 11 maja 2020

Boho piknik na plaży !

Ajjjj marzył mi się taki od dawna :)

A ponieważ jak wiadomo Szczecin leży nad morzem, 
a my mieszkamy prawie pod Szczecinem ;)
to mamy możliwość spontanicznego wyjazdu na nasze piękne plaże,
gdy tylko zanosi się na słoneczny weekend !

Tym razem skład ekipy był dziewczyński,
nie wiem czy faceci znieśliby na chłodno
 ilość toreb, koszyków, wiklinowych walizek,
 kapeluszy i innych boho gadżetów,
które trzeba było zatargać na plażę ;)

Ale dzięki temu stworzyłyśmy sobie magiczne miejsce
 na kilka godzin cudownego relaksu.

A ja miałam cudną scenerię do sfotografowania 
pierwszych  ubrań z letniej kolekcji Oh lovely - "lovely summer".

 Wszystkie dostępne są w naszym sklepie:

www.ohlovely.pl


Dziewczyny ochoczo i z przyjemnością pozowały mi do zdjęć, 
zbierały muszelki, brodziły po kolana w morskiej wodzie,
 karmiły mewy, biegały po plaży
 i miały przy tym rewelacyjną zabawę na świeżym powietrzu :)






































2 komentarze:

  1. ...ale to pięknie zorganizowałaś ! :) sielsko - anielsko, pięknie. Bardzo podoba ją mi się stylizacje dziewczynek. Zazdroszczę bardzo, dostępu do morza - tak blisko... :) my musimy jechać ok. 7 godzin :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te zdjęcia. Dziewczyny chyba niedługo będą modelkami, bo dobrze im idzie. Zdjęcia przypominają dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń