środa, 22 września 2010

Pożegnanie Lata....

Ostatni dzień lata dziś mamy ! 
I to jaki piękny, słoneczny!
Korzystając więc z cudnej pogody spędziłam trochę czasu
klęcząc w promieniach słońca, na zielonej miękkiej trawce,
z rękoma po łokcie w ziemi :)

Czas na porządki na rabatach !

Chwasty poszły precz...na kompostownik :)
Część rozrośniętej zieleninki poprzesadzałam w nowe miejsca 
 - mam nadzieję, że im się spodoba :)

Oczywiście wszystkiego nie zdążyłam dziś zrobić,
tyle, na ile pozwoliła mi Moja Młodsza Córka
zajęta wyszukiwaniem rumianych jabłek w trawie :)

A na koniec dnia i na pożegnanie lata
powstała kwiatowa dekoracja,
 która powędruje do pewnego zaprzyjaźnionego biura :)


Więcej szczegółów w mojej pracowni ..
Tam też można obejrzeć ostatnio powstałe obrazy.

Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz: