sobota, 23 kwietnia 2011

Słoneczna Wielkanoc !

Jak żyję takiego słońca w Wielkanoc nie pamiętam :)
Wszystko wokół kwitnie, promienieje, pachnie !
Jest cudownie !
Byłam dziś z dziewczynkami, siostrą i jej synkiem na poświęceniu pokarmów,
z taką rozbrykaną gromadką nie było to łatwe :)

Koszyczek w tym roku prezentował się pięknie kwieciście,
za sprawą kwitnącego migdałka i tawułki :)




niestety ucierpiał nieco i został  lekko objedzony przez Małego Urwisa :)


...a migdałka zaprosiłam też do salonu :)



Przeglądając mojego ulubionego kulinarego bloga http://mojewypieki.blox.pl/html
pokusiłam się o przepyszny (już próbowałam :) ) czekoladowo-orzechowy torcik.
Zmodyfikowałam go jednak trochę dodając cukier trzcinowy i marcepan..


Po tygodniach odmawiania sobie słodyczy to prawdziwa rozkosz dla podniebienia!

Nauka samodzielnego jedzenia coraz lepiej też idzie Mojej Córci :)


Jeszcze tylko więcej z tego sprzątania niż pożytku, 
ale wszak ćwiczenia czynią mistrza :)

Wiosenny ogród skąpany jest w promieniach słońca - królują tulipany i migdałek :)





Moje ulubione floksowe poduchy też zaczynają kwitnąć :)


Niezapominajki rozsiały się po przytarasowej rabacie..


i sasaneczki


Wszystko już mamy porobione, dom pachnie czystością, dziewczynki leżą w łóżkach
więc rezerwuję sobie wieczór na łazienkowe przyjemności... :)


A Wam Kochani z okazji Wielkanocy
życzę Miłości, Radości i Spokoju,
Słońca nie tylko na niebie, ale przede wszystkim w Sercu,
spełnienia marzeń, tych maleńkich i tych bardzo dużych !

Wesołego Alleluja!





1 komentarz:

  1. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie
    rodziny oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń