niedziela, 10 marca 2013

Ktoś zamawiał śnieg?!?!?!?!

To co się dzieje dziś u nas za oknem 
to gruba przesada !
Śnieżne zaspy jak w środku zimy
 i ciągle niestrudzenie od rana pada, pada i pada...

Choć w obliczu zapowiadanych mrozów 
śniegowa kołderka przyda się moim roślinom, które już poczuły wiosnę.

Na Dzień Kobiet dostałam od męża moje ulubione maleńkie brateczki, 
które wyglądają przez okno na spowity bielą świat,
zamiast pysznić się na zewnętrznych parapetach.

Byle tylko przeżyć ten tydzień, potem powinno być już wiosennie :)


Dziś od rana jesteśmy w biegu bo świętowaliśmy kolejny raz Julcine urodziny,
tym razem z koleżankami z zerówki :)

Na tę okazję zrobiłam wczoraj czekoladowo-pomarańczowy tort własnego pomysłu.
Ciemny biszkopt przełożony orange curd, cząstkami pomarańczy, 
masą z kremówki,orange curd i mascarpone 
i obłożony czekoladowym musem - pycha :)


Jeśli chodzi o słodkie wypieki
 lubię sobie tak pocudować
 i ciągle szukam nowych smaków i połączeń.

Dziewczynki chętnie mi wczoraj pomagały przy pieczeniu :)


A potem dokazywały ochoczo w sali zabaw - aż włosy dęba stawały ;)




Życzę sobie i Wam cierpliwości - w końcu ta wiosna będzie musiała przyjść :)








4 komentarze:

  1. Ja też mam dość tego zimowego "ja wam jeszcze pokaże", wzięła by się z zmyła w końcu i spokój by był:) Brateczki są cudowne, może też sobie zakupię w tym tygodniu, bo te ogrodowe to chyba nie prędko zaczną wyglądać poprawnie:) Boski tort upichciłaś, dziewczyny z pewnością były zachwycone:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz postanowiłam, że w tym roku wiosny będę wyglądać dopiero od połowy marca... mam nadzieję, że się nie rozczaruję;)
    Tort wygląda bardzo apetycznie:)))
    Przepiękne bratki... wspomnienie mojego dzieciństwa!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia są przepiękne!
    Ja też się wściekam na ten śnieg:))

    OdpowiedzUsuń


  4. Śliczna solenizantka i przepysznie wygladajacy torcik- brawa dla zdolnej mamy :)
    A wiosna przyjdzie, cierpliwości, jest juz tuż tuż ;)
    giza sza

    OdpowiedzUsuń