sobota, 27 lutego 2016

Ogłaszam koniec zimy :)

Jak co roku Julcine urodziny 
są dla nas zakończeniem zimowego sezonu.

Oprócz uścisków, życzeń i prezentów
 pojawiają się pierwsze wiosenne kwiaty:
tulipany, żonkile,
 czasem lichy bukiecik przebiśniegów,
 czasem wyhodowany przez prababcię hiacynt :)

Dziś Moja Starsza Córcia skończyła 10 lat !
A jutro zaczyna "nasty" rok życia - ja się boję, ona się cieszy ;)






W domu coraz więcej światła i zieleni,
porządki ogrodowe w toku,
krokusy kwitną :)


Prognozy długoterminowe pokazują wiosenno-zimowe przepychanki,
ale jesteśmy u progu marca, 
więc coroczna ekscytacja trwa w najlepsze ;)

Zastanawiam się czasem czy to minie z wiekiem,
ale obserwując moją wielopokoleniową rodzinę wiem, że nie ;)

Trzeba umieć się cieszyć najmniejszym promieniem słońca,
nawet w roztopach po kolana ;)









6 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat dla Jubilatki. Piewrwsza magiczna granica wieku przekroczona! Jesteś mamą nastolatki! :)Pięknie, jak zawsze u Ciebie. Fajnie, że tak często dodajesz wpisy... Uwielbiam Twoje zdęcia i Twoje pisanie... I jeszcze pytanie: jaki tort upiekłaś dla Julcii?

    OdpowiedzUsuń
  2. Figa - dzięki 😀 Ten blog jest dla mnie ważny, często do niego wracam, moje dziewczynki tez lubią zdjęcia i powroty do przeszłości 😀
    Jula zachciala sobie tort oreo - spełniłam więc życzenie - mało kiedy piekę 2 razy ten sam tort - lubię wypróbowywać nowe smaki - ten okazał się być nieco mdły choć bardzo fajnie się go robiło - jest na brownie i masie sernikowej z ciasteczkami oreo właśnie, których z resztą nie lubię wiec może nie jestem obiektywna 😉 Ale na pewno go juz nie powtórzę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. arco, ja zupełnie nie pojmuję sukcesu cistka Oreo.. ;) Ale masę sernikową uwielbima, szczególnie w porzeczkowcu. Polecam to ciasto, rowniez w formie tortu. Jest doskonałe! Pozdrawiam i do następnego wpisu. Pewnie juz w pełnie wiosennego! :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, bo i piękna rodzinka !
    Stowka dla Julci !
    Dziękuję ! myślę ,ze w imieniu wielu Za wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Julci. Spełnienia marzeń! :)
    Kiedy to zleciało? Te 10 lat? Pamiętam Was z muratora i oczom nie wierzę :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Was, tak wiosennie. Wszystkiego dobrego dla córki. Mój syn w sierpniu kończy 10 lat i też sama w to nie wierzę.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń