sobota, 13 lutego 2016

Szklarska Poręba - ferie 2016

Miało być zimowisko no i było,
chociaż w moim odczuciu takie na pół gwizdka..

Śniegu trochę brakowało, słońca trochę brakowało, 
pogoda ani na szusowanie ani na górskie wędrówki...

Ale jednak nieco pokorzystaliśmy ze stoków mniejszych i większych
 i jakby nie było kolejny mały szlif 
jeszcze mniejszych narciarskich umiejętności poczyniony ;)

Dzieci śniegiem zachwycone,
 ja bardziej widokami, zimowym lasem,
 wielkimi jak drzewa rododendronami ;)














I jak dla mnie zimy wystarczy ;)

Teraz to ja już czekam na WIOSNĘ !!!! ♥♥♥

4 komentarze:

  1. Ależ Wam zazdroszczę tego wyjazdu. Super wypad i fotki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Jestem wierną czytelniczką Twojego bloga, a niegdyś dziennika budowy na FM. Bardzo się cieszę, że podobało Ci się w moich stronach:) Pozdrawiam serdecznie i czekam niecierpliwie na wiosenne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu bosko !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w tym roku ferie ominęły... Odrobię za to w maju.

    OdpowiedzUsuń