środa, 29 kwietnia 2020

Wiosenna Łąka

Pełna już kipiącej zieleni i kwitnących mniszków.
Mamy ją tuż za płotem, więc korzystamy kiedy chcemy ;)
Kocyk, coś do jedzenia i picia
 i szybki piknik gotowy.

W sam raz, żeby dotlenić głowy 
po zdalnej szkole i domowym biurze!
Ach, życie w czasach zarazy to byłby temat
 na osobny długi post, ale po co się denerwować ;)
Ten blog był od zawsze miejscem pozytywnym i taki niech pozostanie.


Zdjęcia powstały na potrzeby mojej dziewczęcej marki
oh lovely
www.ohlovely.pl

Korzystam z pięknego sezonu,
z odwołanych zajęć i braku dojazdów do miasta,
z chętnej póki co najlepszej osobistej modelki pod ręką
 i robię ich już naprawdę dużo ;)

Chodźcie z nami na łąkę ;)
















3 komentarze:

  1. ..a wczoraj na instagramie napisałam, jak bardzo pamiętam "Pani" bloga ! :) cudnie tu wrócić i zobaczyć te kolorowe, soczyste kadry.
    Córcia rośnie jak na drożdżach ! wspaniałości tyle ! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo rzeczywiście :) No tak stwierdziłam, że fajnie będzie wracać do tych słonecznych kadrów :)
    Pozdrawiam !♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! Moja córka ma podobne spodnie, ale musiałabym je trochę skrócić - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/zwezanie-i-skracanie-spodni bo wciąż są za długi. Kupiłąm je kiedyś na wyprzedaży i czekałam aż do nich podrośnie ;) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń