wtorek, 20 grudnia 2011

Białe Święta...

Takie sobie w tym roku wymarzyłam i takie będą :)
Z pewnością i niestety nie za sprawą śniegu..
Ale wszystkie dekoracje w domu konsekwentnie utrzymałam w tonacji bieli
i dzięki temu jestem zadowolona z efektu :)

Czy wspominałam, że pomalowałam też kominek i płytki w kuchni ? ;)
Jak szaleć to szaleć :)
Moje najbliższe otoczenie już patrzy na mnie z politowaniem...hahaha :)

Nasza świąteczna bajka ..
(choinka i kominek po white- liftingu :) )












Napalę w kominku, Mamooo :)


Dziś byłam na ostatnich przedświątecznych zakupach.
Z księgarni wyjść nie mogłam - dziś na dobranoc czytamy świąteczne opowiastki 
albo "dzieci z bullerbyn" :)

Na ryneczku gdzieś pomiędzy kupowaniem jemioły i pszenicy na kutię,
wśród radosnego nawoływania "Wesołych Świąt!"
poczułam się jak w świątecznej bajce :)















12 komentarzy:

  1. Cudownie, bardzo mi sie podoba.Białe dekoracje pięknie zgrały sie z otoczeniem.
    Masz sliczne firanki czy to woal?? A jak masz je przypinane na zabki , tunel?
    Przepraszam ze pytam mieszkasz moze w okolicach Stargardu Szczecinskiego? mam tam rodzine i tak z sentymentu pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkręcasz się kobieto!!!
    Ja cię nie widzę w żadnych ubezpieczeniach tylko w jakiejś firmie dekorującej wnętrza/gazecie wnętrzarskiej. Pomyśl o tym :)
    Piękne te Twoje białe święta...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy - Stargard to moje miasto :) Mieszkam teraz kilka kilometrów obok ;)
    Firanki to właśnie woal - wsuwane na tunel :)

    szmaragdova - firmę dekoratorską już miałam ;) Teraz pora zaczerpnąć z drugiej strony swojej natury - ja naprawdę uwielbiam biurową pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam na myśli bardziej aranżacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłabym to - na pewno ! Ale po ostatnim zimnym prysznicu nie jestem już taka odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW WOW WOW PIĘKNIE :-)
    jak u królowej śniegu - w pozytywnym znaczeniu oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie, stylowo i jak ty masz czysto Kobieto przy dwojce dzieci!
    Ja mam jedno i na kazdej focie bajzlu sie nie da ukryc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no prześliczny masz ten domek. a biel stwarza wrażenie przestrzeni, ale nie azylu. bardzo mi się podoba.
    a kutia mniam!

    wesołych

    OdpowiedzUsuń
  9. Stargard to super miasto zawsze jak bylam na wakacjach u cioci w Żarowie raz w tygodniu jechało sie autobusem tam na wieksze zakupy :)
    Moj dziadek mieszka w Sownie, ciotka w Grzedzicach. Ach odleciałam do mojego dzieciństwa i to dzieki tobie.
    Życze zdrowych spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie u Ciebie :) u mnie też biało i w domku i na dworze . jedynie pierniczki kolorowe :) niestety prognozy zapowiadają ocieplenie .. a ja juz narty smaruje ....

    wszyscy o STARgardzie , ech też sie rozmarzyłam .... kiedyś tam moje serce kochało :) 'pozdrawiam i życzę TOBIE I WSZYSTKIM TWOIM BLISKIM WESOŁYCH ŚWIĄT :) anias.

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ pięknie masz urzadzone swoje gniazdko:) Podziwiam i podizwiam i czytam i oglądam i napatrzeć się nie mogę...cudnie! Tak przestronnie, jasno, świeżo...

    OdpowiedzUsuń