czwartek, 1 grudnia 2011

Szydełkowe kolory :)

Tak mię wzięło na te szydełkowe babcine narzuty, że hej !
Napatrzyłam się na piękne zdjęcia aranżacji dziecięcych pokoi
i sama zapragnęłam taką mieć :)
Tak bardzo, że wczoraj zakupiłam szydełko i włóczki
i pełna zapału oraz chęci 
zabrałam się za czytanie i oglądanie instruktażowych filmików :)
Kilka dni wcześniej Teściowa (co za beznadziejne słowo!!) pokazała mi na szybko
 jak trzymać robótkę w rękach, jak robić łańcuszki i słupki :)

Naplątałam, namodziłam, nacudowałam i dziś zrobiłam 3 kwadraty :)
Do narzutki jeszcze daleko - ale początek musi być ;)

I tak grudzień zaczął sie u nas szydełkowo i kolorowo :)


1 komentarz:

  1. Chyba nabawię się kompleksów zaglądając do Ciebie (a zaglądam często ;) Ozdoby przefajne :) Pozdrawiam cieplutko :)
    Netka

    OdpowiedzUsuń