czwartek, 22 grudnia 2011

Prezentów czas :)

Zawsze pakowałam na ostatnią chwilę, w pośpiechu i nerwach.
W tym roku wydzieliłam sobie kilka godzin 
specjalnie na tę jakże przyjemną część przygotowań :)

Bez nerwów jednakże się nie obeszło, bo jak się nie denerwować
 kiedy pistolet z gorącym klejem specjalnie parzy w palce ?! :)

Jeszcze tylko wydrukuję bileciki i gotowe :)

Nie kupowałam żadnych nowych papierów ani wstążeczek
 - dlatego taki misz-masz - wykorzystałam domowe ostatki ;)









Jak widać ażurkowa podkładka pod ciasto rulezzzzzzz :)









11 komentarzy:

  1. Który dla mnie??? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zapakowane Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. te w fiolecie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje piękności i życzę Ci już dziś wesołych i rodzinnych Świąt!:))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!
    Fajniutka granatowa choinka- chyba z włóczki.
    Miłych i przyjemnych Świąt :)

    Pozdrawiam,
    Alojza

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne Arco :) Aż żal rozpakowywać :(
    Spokojnych i ciepłych Świąt!
    Pozdrowionka,
    Netka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne!!!! A ja tak nie lubię pakować prezentów;( Najczęściej w nocy, kiedy dzieci śpią, zmęczona i zazwyczaj też z jakiś resztek, brrrr
    Ale może też się postaram, Twoje tak bardzo zachęcają:)
    Pięknego, dobrego czasu w czasie świąt!!! Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Naj,naj,najwspanialszych Świąt Arco Ci życzę!
    Pięknie zapakowałaś prezenty.
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie to zrobiłaś, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam :)
    Pakowanie prezentów zajęło mi w tym roku duuużo czasu ale warto było - bo sprawoło mi mnóstwo radości :)
    A pytania obdarowanych:

    - eee...aaaaaa..jak to otworzyć? Przecież szkoda zepsuć ! :)

    były najlepsze :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń