czwartek, 22 grudnia 2011

Kropla świątecznych kolorów :)

Nie sposób się bez nich obejść 
w trakcie świątecznych przygotowań :)

 Białej gwiazdy betlejemskiej nie znalazłam, więc przygarnęłam czerwoną :)



Wraz z nią do koszyka wskoczyły cieeeepłe wełniane skarpetuchy
 i kruche ciasteczka w uroczej puszce z dziadkiem do orzechów :)
No nie mogłam się oprzeć !
Tak samo jak czerwonemu skrzatowi, który się do mnie przytulił w drodze do kasy ;)

A Mój Osobisty Mały Skrzat Domowy
 dba o to, żeby pierniczki nie doczekały Świąt :)





Soczyste pomarańcze i mandarynki roztaczają cudowną woń w kuchni
a suszone jabłka i cynamonowa kora 
czekają na swoją rolę w wigilijnych kompocie :)




Następny wpis również będzie kolorowy - bo takie właśnie prezenty Mikołaj zostawił pod choinką :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz